martes, 10 de junio de 2008

un dimarts de diumenge

Que bé, que bé. Tota la tarda a caseta, i a més per sorpresa. A l'estudi tothom tenia que marxar i jo no tinc claus, així que m'han enviat a casa. Perfecte, ja he dinat i són les quatre. Puc navegar tranquilament, picar alguna coseta, com tarta de queso i nestea sempre que em vingui de gust. Si, he vist el partit Espanya-Russia. La primera part m'he adormit, m'ha despertat en Pol. Fa temps que no el veig, estava rodant a Perú i ara la pròxima peli d'en Marc Recha i em diu, tiu tiu tinc un notición...Si, serà pare i la Belén mare!!!!oeoeoeoe.
En fi, tardeta plujosa tranquila i perdent tot el temps del món sense el més mínim resquici de sentiment de culpabilitat.

7 comentarios:

Irene dijo...

oh!
afortunados los que pueden disfrutar d'una tarda de diumenge un dimarts!
jo crec que a mi em toca dijous.
Nestea amb tarta de queso? el nestea és massa dolç per a la tarta, no?

marçal guasch dijo...

Aclaro,Nestea sense sucre.

Irene dijo...

existeix el nestea zero?

moi de tiana dijo...

voteu per la coca-cola extra, extra de sucre, extra de cafeïna, extra de gas i d'E's trescents i algo...
és la nostra oportunitat, comencem aquí la cadena de mails penya, ho podem fer-ho, és la coca-cola extra, la nosttra salvació!!

marçal guasch dijo...

Si, existeix, no es diu zero. Es diu Nestea sin azucar. A can Pau per exemple només en tenen sin.

Irene dijo...

que poc originals els del nestea. Nestea Sin azúcar, què fàcil.
Ara m'ha vingut al cap que molaria fer una tenda temàtica. "La tienda sin. Donde encontrarás todo lo sin nada".

marçal guasch dijo...

Em sembla una gran idea. En serio. Fem-ho. O algú altre ho fara.