martes, 15 de abril de 2008

a cop de sang


Foto feta a Istanbul aquest estiu passat. Quan era petit o més petit em vaig preguntar sobre perquè es fabriquen armes. Perquè no les eliminem totes? Suposo que l'èsser humà ha matat desde sempre, a garrotades, a cops de pedra, però no estaria malament posar-ho una mica més difícil. Si acabessim amb les armes de foc, creieu que hi haurien tendes de pedres amb punxa? de llançes? Jo estic pel desarmament mundial i m'pagradaria tenir l'opció en les declaracions de renta de marcar una x dient que no vull que amb els meus diners es fabriquinm armes, ni tanques, ni avions militars ni res que es pugui fer servir ni per matar ni per amenaçar a ningú.

3 comentarios:

Uri dijo...

Sempre hi ha la opció de no fer la declaració, tenir un hort i gallines, treballar als vivers recollint clavell, i tenir els estalvis sota el coixí.
Aniriem tots a peu, en mula o a lloms d´un estruç (t'imagines fer un "pique" per la conreria?), i quan hi hagués sequera beuriem coca-cola.

Yu mei sei aim a drimeeeeer, bat aim not di onli uan!

marçal guasch dijo...

molaria molt lo de la conreria, però aleshores ens faltarien uns rifles per anar al galop a lloms de l'abestruç i cridar yyyyihaaaa..

Jordi Casanovas dijo...

aquesta mateixa botiga hi és a l'Estartit, per que els turistes es puguin endur de souvenir un bonic rifle amb una inscripció que digui "Recuerdo de la Costa Brava"