jueves, 10 de abril de 2008

Propera estació...

Una nova oprtunitat, un tren que decideixo agafar, ja no quedava pràcticament ningú a l'andana que volgués fer un cigarret abans de llençar-se brutalment cap a l'aventura i desventura del treballar. En fi, que aborrit i veient que estaven a punt de tancar l'estació em vaig fotre a buscar trens com un loco, clar, quasi tots ja anaven plens. Coses que passen, a la que t'empanes uns anyets, collons, ja en tinc 30. I jo seguia cantant la cançó de fumando espero...
Aquest tren condueix a l'Hospitalet on hi ha una gent que es diuen Stereonoise. Els hi han encarregat el part d'una fira d'inventors. Es dirà Attic i jo hi seré aportant el meu grà de sorra. A crear creativos a crear....

4 comentarios:

Jordi Casanovas dijo...

doncs que vagi molt bé

Irene dijo...

así es!
Tu pilla trens i en el cas que no t'agradi el trajecte escollit, recorda que sempre et pots baixar a la propera estació.

M'apunto lo de la peli!

Moni dijo...

Bon viatge i bona sort en aquesta nova aventura.

marçal guasch dijo...

Yerp, gràcies. Ja us aniré explicant. Mentres no m'atropelli el tren...